Veel gestelde vragen

Wij hebben drie vestigingen. Afhankelijk van je woonplaats wordt je ingedeeld per vestiging. De adressen van de vestigingen kun je hier vinden.

Wij zijn van 07.00 uur tot 18.00 uur bereikbaar op 070-7113241. Daarnaast zijn alle contactpersonen ook mobiel bereikbaar. De mobiele nummers van de contact personen kun je hier vinden. 

Wij bieden je contract digitaal aan. In jouw eigen werknemersportaal kun je het contract digitaal ondertekenen.  Op deze pagina zie je een gele knop met ‘Log in op mijn portaal’. Vervolgens kun jij inloggen en onder de tab ‘Contract’, kun jij je contract ondertekenen door middel van je BSN nummer. 
Mocht je er niet uitkomen, dan kun je bellen met Wandena op telefoonnummer 0615293617 of per mail backoffice@voltdetachering.nl.

Een leeg urenbriefje kun je hier downloaden en uitprinten. Mocht je er niet uitkomen, dan kun je contact opnemen met je contactpersoon binnen Voltec Detachering.

Indien je een loondienst werknemer bent, lever jij je urenbriefje wekelijks aan, voor maandag 10.00 uur, aan per Whatsapp op 06-15293617.
Let op! Het urenbriefje dient volledig ingevuld en getekend te zijn. 
Een leeg urenbriefje kun je hier downloaden.

Om de salarissen zo snel mogelijk uit te betalen, hebben wij jou urenbriefje elke maandag voor 10.00 uur nodig. Je krijgt dan ook op maandag betaald*. Indien jij later bent met het aanleveren van jou urenbriefje, krijg je ook later betaald. De betaaldagen zijn maandag, dinsdag en woensdag. 

Wij verstrekken je loonstrook digitaal. Door te klikken op het gele knop hierboven, kom je op de inlogpagina. Mocht het niet lukken met inloggen of heb je er vragen over, dan kun je bellen naar 06-15293617.

Mocht je salaris niet juist zijn, dan kun je contact opnemen met 06-15293617. Wij proberen het probleem dezelfde dag nog op te lossen!

De reserveringen die je hebt opgebouwd, kun je terug vinden op je loonstrook. Reserveringen bouw je op voor Vakantiedagen en Kort Verzuim. Voor ieder uur dat jij werkt, wordt er op basis van een vaste percentage een bedrag opzij gezet in een soort ‘spaarpot’. Als jij een vrije dag op wil nemen of naar de dokter/tandarts moet, wordt je salaris betaald uit dit ‘spaarpotje’. 
Indien jij nog onvoldoende reserveringen hebt opgebouwd en vrij neemt, heb je onbetaald verlof.
Bij Kort Verzuim uren dien jij een bewijs mee te sturen met het urenbriefje. Indien dit niet kan worden aangetoond, worden de Kort Verzuim uren niet uitbetaald.

Indien jij ziek bent, ben jij verplicht om persoonlijk, voor aanvang van de werkzaamheden, doch uiterlijk voor 09.00 uur op de dag van ziekte ziek te melden bij Voltec Detachering en de inlener/projectleider waar jij werkzaam bent op het moment van ziekte.  Als u tijdens het werk ziek wordt en niet meer kunt werken, dan meldt jij dit bij Voltec Detachering en bij de directe leidinggevende van het bedrijf waar de werkzaamheden verricht worden. Alleen als er sprake is van bijzondere omstandigheden kan iemand anders, namens jou, de ziekmelding op bovenstaande wijze doorgeven aan Voltec Detachering. 
Telefoonnummer voor ziekmelding: 0615293617.

Wij beëindigen je contract bij Voltec Detachering en melden het ziekteverzuim bij het UWV. Van het UWV krijg jij 70% van je loon doorbetaald (bij goedkeuring). Als jij je loonspecificatie van het UWV wekelijks doorstuurt naar backoffice@voltdetachering.nl vullen wij de loon aan met 20%.

Onze wagenparkbeheerder is Tony Siwalette. Zijn telefoonnummer is 06-12218727 en e-mailadres tony@voltdetachering.nl.

De tankpassen worden beheerd door Tony Siwalette.  Zijn telefoonnummer is 06-12218727 en e-mailadres tony@voltdetachering.nl.

Indien jij vragen hebt over de saldo van de tankpas, kun je bellen naar jou contactpersoon. 

Bij autopech kun je bellen naar 055-5796699 (nummer van Centraal Beheer Achmea Pechhulp). 

Indien jij een eenmanszaak hebt, lever jij je urenbriefje wekelijks, voor maandag 10.00 uur, aan per e-mail. Het e-mailadres is backoffice@voltdetachering.nl.

De uitbetalingen zijn op woensdag*, indien jij elke maandag voor 10.00 uur jou urenbriefje per mail aanlevert, en een betaaltermijn hebt van 7 dagen. 

Indien jij een betaaltermijn hebt van 30 dagen, wordt de eerste betaling na 30 dagen uitbetaald.

Indien jou betaling niet klopt, kun je contact opnemen met Wandena op telefoonnummer 0615293617 of per mail backoffice@voltdetachering.nl.

De inkoopfacturen worden elke woensdag gemaild naar de door jou opgegeven e-mailadres. 
Waarom hoef ik geen (eigen) factuur te versturen?

Omdat ons systeem facturen aanmaakt, krijg jij van ons een factuur. Op deze factuur staan jou bedrijfsgegevens en kun jij gebruiken voor jou eigen administratie. 

 

 
 

 

 

 
 

*Onder voorbehoud, afwijken hiervan is mogelijk. Bij afwijkingen lichten wij jou in.